Ürünlerin gönderimini tüm Türkiye’ye kargo firmaları aracılığı ile yapıyoruz. Kargo firması satın aldığınız ürünleri tarafımızdan kesilen sevk irsaliyeli fatura ile adresinize teslim eder. Ürünlerinizi kargo firmasına teslim ettiğimizde, tarafınıza fanola.com.tr tarafından bir bilgilendirme maili gönderilir. Bu maille birlikte size gönderdiğimiz takip numarası ile ürünlerinizin takibini yapabilirsiniz. Ayrıca kargo firması da ürünlerinizin teslim tarihi ile ilgili sizi mail ve sms yoluyla bilgilendirir.

Kargo firmalarının adrese teslim yapamadığı köy ve beldelerde ise sipariş, alıcının adresine en yakın kargo şubesine “Telefon İhbarlı” olarak gönderilmektedir. Sipariş, kargo şubesine geldiğinde alıcı telefonla aranarak haberdar edilir. Bu durumda alıcının, siparişi kargo şubesinden alması gerekmektedir.

Adrese teslim yapılamayan köy ve beldeler dışında, Türkiye genelinde adalara teslimatlar ancak kargo firmalarının geçerli kısıtlamaları çerçevesinde yapılabilmektedir. Ürünlerinizin büyüklüğüne göre kargo firmaları adrese teslim veya telefon ihbarlı şubeden teslim alabilmektedir. Siparişinizi oluşturduktan sonra SMS ile tarafınıza iletilecek olan kargo firması adı ve takip numarası ile siparişinizi takip edebilirsiniz.

Kargonuzu Teslim Alırken Dikkat Etmeniz Gerekenler

Kargonuzu teslim alırken kontrol etmeniz büyük önem taşımaktadır. Kolilerin dışında hasar, eziklik, yırtılma, ıslaklık gibi durumlar tespit ederseniz, ürünlerinizi mutlaka kargo firması yetkilisinin önünde kontrol ediniz. Ürünlerin hasar görmesi durumunda, ürünleri teslim almayarak, kargo yetkilisine mutlaka hasar tespit tutanağı tutturulmalı ve bizi konuyla ilgili bilgilendirmelisiniz.

Belirtilen adreste bulunmamanız durumunda, 3 gün içerisinde kargonuzu adresinize en yakın şubeden teslim alabilirsiniz. 3 gün içerisinde teslim alınmayan ürünler tarafımıza iade edilir.